Hoe hang ik een poster in me kamer zonder m muur te beschadigen?

Heb geen behang, maar verf, en een beetje een ruwe textuur, en mag geen punaises gebruiken en plakband blijft niet plakken :c En heb net stapels posters gekocht! :C

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
26.6K

Het beste antwoord

mijn kids plakken het vast met kneedgum heb ik onlangs ontdekt.

(tip: neem wel een witte variant, want ik ben tot de ontdekking gekomen dat hun vindingrijkheid vlekken kan maken op het schilderwerk) ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Waarom probeer je het niet met buddies ze zijn bij de kantoorhandel te koop.
Je beschadigd niets ermee.

Toegevoegd na 3 minuten:
Even nog dit mocht je ze er ooit af willen halen dan zal dit heel voorzichtig moeten gebeuren.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet uit ervaring dat buddies hele vieze vlekken kunnen achterlaten op sommige soorten ondergrond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar koop je buddies? :)
j5m
12 jaar geleden
boekenwinkel of winkel voor kantoor benodigdheden .
Heb ze ook wel eens bij A.H. gezien.
Maar wel die extra grote A.H
met fotolijm, dat kun je van de muur af rullen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik van dat gumspul dat van beide kanten plakt (buddies denk ik) Het plakt goed en het is er makkelijk vanaf te halen!
Ik gebruik het ook al heel lang ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie mijn reactie bij j5m.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow sorry die zag ik niet ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze laten echter wel vaak vetvlekken achter hoor :o
Als je ze netjeswil bevestigen en je ouders willen geen punaisegaten in de muur, kun je vragen of je betonhaakjes mag gebruiken. Dat zijn speciale hangertjes die je met kleine pinnetjes in de muur vast zet.

Betonhaakjes in de muur slaan en de posters netjes ophangen met posterrails aan de onderkant en bovenkant.

Betonhaakjes bij de doe-het-zelf, posterrails o.a. bij de Xenos of de kantoorboekhandel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan kneedgum gebruiken, maar die laat op sommige soorten muren na verloop van tijd plekjes achter op de muur.

Wat ikzelf doe, ik gebruik tweezijdig plakband of tweezijdige tape voor vloerbedekking. Vooral die laatste werkt goed. Niet te grote stukken en dan kun je het zonder problemen op een muur met een beetje textuur plakken en later ook weer verwijderen, omdat de tape volledig achterop de poster blijft zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan de muur schilderen met magneetverf en dan kan je de poster ophangen met magneetjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kneedgum en plakband tasten papier aan en punaises laten gaatjes achter. Wil je de posters netjes houden, dan kun je het beste gebruik maken van kliklijsten of (goedkoper) posterrails. Zo kun je ook heel makkelijk van poster wisselen als je ze niet allemaal op kunt hangen of er op uitgekeken bent. Om de muren niet al te beschadigen, kun je ophangrails bevestigen. Je kunt dat heel gemakkelijk de poster opschuiven, dus als er meer posters bijkomen, kun je ze dichter bij elkaar schuiven.