Hoe noem je dat papier dat je in fotoboeken tussen foto's kan leggen zodat ze niet aan elkaar plakken?

beetje doorschijnend met soort spinnenwebmotief

13 jaar geleden
7.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle fotoalbums hebben pergamijn tussen de bladen, ze beschermen foto s tegen het beschadigen. Pergamijn is ook bekend onder de naam spinneweb papier.

Het beste antwoord

Dat zijn pergamijn tussenbladen. Dat gebruiken ze ook voor postzegelalbums en vensterenveloppen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is het goede antwoord een dikke + van mij:))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt helemaal qua soort papier waarvoor een vette plus. Met spinnenwebmotief is spinnenwebpapier ook een goed antwoord.
MissBiggie
13 jaar geleden
Ja tuurlijk, maar dat hebben ze niet allemaal, dat motief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor vensterenveloppen? dat lijkt me altijd een hard en onbuigzaam iets (geen papier).

Andere antwoorden (5)

Soort overtrek papier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spinnenweb papier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Compensatieplus want je hebt gewoon gelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is ook een goed antwoord een +van mij:))
Ze noemen het kalk tussenbladen.
Amadea
13 jaar geleden
Vloeipapier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het heet spinnenwebpapier. Moeilijk te verwerken/mee te werken omdat het toch glad is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom een -. Spinnenwebpapier kun je niet vouwen en moeilijk lijmen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is wel te verwerken maar het is een broos soort papier. Compensatieplus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
fijn, kees, maar wat is broos. Persoonlijk vind ik het eigenlijk onhandelbaar, maar dat kan aan mij liggen. Broos papier vind ik papier dat bijna verkruimelt onder je handen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ook weer niet maar pergamijn is hard spul, in tegenstelling tot het wat meegevender normale papier, hoewel je dat in tig varianten hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh ja. Ja, ok, kees )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb vroeger nogal eens aan boekbinden gedaan. Dat staat de laatste tijd op een laag pitje maar ik heb nog steeds een boekbindersmes en een paar vouwbenen onder handbereik. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. :-)