Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

PVC handel in of dichtbij Almere?

Hoi, ik ben op zoek naar flink wat PVC buizen.
Ik ben op zoek naar 2 buizen van 3m, met een diameter van 90mm.
Daarnaast twee buizen van 3m, met een diameter van 50mm.
Daarnaast twee buizen van 3m, met een diameter van 40mm.
En als laatst zoek in naar 4 buizen van 3m, met een diameter van 75mm.

Ik wil dat deze buizen zeer sterk zijn (er moet het gewicht van een volwassene op).

Is er zo'n handel in de buurt van Almere? Ik ben al naar de Gamma en de Praxis gehad maar daar hadden ze niet de juiste maten.

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

bijna elke vakhandel zal deze buizen wel hebben, behalve de 90 mm buis. Dit is geen standaard maat. de maten voor riool (dikwandige buis) is alleen verkrijgbaar in 32mm, 40mm, 50mm, 75mm, 110mm en 125mm. De Gamma en praxis zullen waarschijnlijk deze lengtes niet gebben, en zij verkopen de dunnere uitvoering (3,0 mm ipv 3.2mm). Je zou het kunnen proberen bij Enorm Van driel, deze zit achter de praxis in almere stad. Anders weet ik nog wel een winkel in amsterdam die heeft zeker deze maten en knip/zaagt ze op maat. IK zou wel eerst even bellen of de dikkere maten op voorraad zijn.
Deze ijzerwaren winkel zit hartje amsterdam, en luistert naar de naam Meijer IJzerwaren. In de link onder is hun webshop site, maar ze verkopen ook gewoon uit de winkel. Misschien een belletje waard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Walraven te mijdrecht. Zit niet echt in de omgeving, maar ze hebben wel wat u zoekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding