Vaste telefoonlijn werkt niet meer. Wandkastje is losgegaan en alle draadjes zijn los. Heeft iemand mooi plaatje waar welke draadjes moeten in kastje?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Heb heden gebruiksaanwijzing van dat wandkastje nog daar zal vast een afbeelding in staan hoe je et moet aan sluiten. Anders ff googlen op het merk vandat wandkastje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De eerste aanlsuiting in huis (Het ISRA punt) is onderdeel van de telefoonmaatschappij aansluiting. Yiervoor kan je het beste de telefoonmaatschappioj bellen, om dit opnieuw in te richten omdat je hier zelf eigenlij kniet aan mag knutselen

Als het gewoon om een wanddoos voor de stekker gaat..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in oudere woningen zitten er ook nog een groen en gele draad bij de rode en de blauwe.Die groene en gele hebben geen functie en hoeven niet aangesloten te worden