Hoe maak je zelf een originele valentijnskaart?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dat aan een ander moet vragen, is hij al niet origineel meer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt allemaal voor de inspiratie!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je eens gaat kijken in een kaartenwinkel wat er allemaal hangt, dan moet dát dus niet doen, dat is er al. Wat je ziet is vaak 2 rode harten die elkaar raken/verbonden zijn met een mooie tekst eronder, een beetje zoetig. Misschien is het dan wel erg origineel om 1 groot *gebroken* hart af te beelden met als tekst bijvoorbeeld : Lieve ..naam.. dit gebeurt er zolang je niet ^ja zegt of ^met me uit gaat of ^met mij komt chillen . Kijk dat is origineel, want wie krijgt er nou een Valentijnskaart met een gebroken hart ;-)) Succes ermee!

Antwoorden (9)

Door er helemaal zelf eentje te bedenken, en die dan uit te voeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door te knippen en te plakken. Voorbeelden genoeg op google.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier een leuke!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op internet - www.valentijnskaart. nl ofzoiets ga gwn zoeken. En anders knippen en tekenen en plakken. X
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben het eens met de anderen; knippen + plakken. Bedenk iets origineels en ga niets namaken. Misschien iets in de vorm van een hartje;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vier verschillende kleuren 80 grams papier.
Een hart in vier maten uitknippen en de grootste onder en de kleinste bovenop plakken met een fotohoekje of druppel lijm.. Met een lieve tekst of een fotootje van jou.

Zelfgemaakt is weer eens iets anders dan van internet geplukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alvast niet door hier een vraag te stellen, niet echt origineel meer dan ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op rood karton, met uitgeknipte krantenletters iets liefs schrijven! (net als zo'n ontvoeringsbrief van vroeger) en dan bijv. een leuke foto van jezelf uitprinten op gewoon papier (zwart/wit) en erbij plakken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je eens gaat kijken in een kaartenwinkel wat er allemaal hangt, dan moet dát dus niet doen, dat is er al.

Wat je ziet is vaak 2 rode harten die elkaar raken/verbonden zijn met een mooie tekst eronder, een beetje zoetig.

Misschien is het dan wel erg origineel om 1 groot *gebroken* hart af te beelden met als tekst bijvoorbeeld :

Lieve ..naam.. dit gebeurt er zolang je niet ^ja zegt of ^met me uit gaat of ^met mij komt chillen .

Kijk dat is pas origineel, want wie krijgt er nou een Valentijnskaart met een gebroken hart ;-))

Succes ermee!