Wat kan ik aan kunstwerkjes vastmaken om het te kunnen ophangen? Zie uitleg!

Kunstwerkjes geschilderd op dunne plaatjes MDF of triplex. Ik kan er zo'n haakje aan vast maken met lijm maar dan kan je het niet meer schuiven om het recht te hangen. Wie heeft er een creatief idee om dit (simpel)op te lossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als u het midden meet en aftekent kunnen uw kunstwerkjes perfect recht hangen.
Mocht het onverhoopt toch nog scheef hangen kan u op de achterzijde nog een gewichtje aanbrengen op de zijde die omhoog neigt.
Ook kan u die met dubbelzijdige kleefband of van die plakpasta nog corrigeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Aan beide kanten zo'n plakhaakje, bovenaan de zijkanten, met de haakjes naar binnen gericht. En dan een ijzerdraadje tussen die ophanghaakjes hangen. Dan kun je het ijzerdraadje aan een spijkertje hangen, en je kunt langs het ijzerdraadje heen en weer schuiven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zo even niet... Eigenlijk ben ik namelijk helemaal niet handig....