hoe kun je het beste een fjord zijn manen knippen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slartibartfast!

Het beste antwoord

mijn ervaring...

malletje van karton. vrij groot karton dat je dubbel vouwt.
op de vouw voor het grootste deel inknippen (bij volgroeide fjord de inkeping wat breder maken vanwege een dikkere bos manen)
hier doe je de manen tussen van de fjord. (houd het bij elkaar tijdens het knippen)
met een goede tondeuse kortwieken en in model brengen (het boogje van manentop naar schoft af laten lopen)

vervolgens de lichtere manen aan de buitenkant korter knippen met een schaar en klaar is kees!

bij de link meer info, maar een andere manier.

succes!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

met een schaar