hoe hang ik mijn rookmelder op?

ik heb een rookmelder gekocht.
ik moet hem ophangen maar ik kan niet boren want anders zit ik in mijn elektriciteitsdraden en dan heb ik kortsluiting.
hoe moet ik nu mij n rookmelder goed ophangen want hij is dezemorgen gevallen.
weet iemand raad?
BEDANKT

4 jaar geleden
1.8K
ronron1212
4 jaar geleden
Op een plekwaar je niet in je elektra snoeren boort.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Montage kit of dubbelzijdig plakband.

Antwoorden (1)

Er zit meestal een bevestigingsplaatje bij. Deze kun je behalve vastschroeven, ook met sterk dubbelzijdig plakband vastmaken.
Er zijn ook magnetische schijfjes te koop. Daar plak je er één van op je plafond en de ander op je rookmelder. Zo kun je hem makkelijk verwijderen en terughangen.
Toegevoegd op 26 februari 2020 09:59: bron
bamibal
4 jaar geleden
paulus811
4 jaar geleden
Die magnetische plaatjes zijn bij Action voor 99 cent te koop.