welk hout kan ik beste bij de gamma halen als ik in de buurt van grenen wil komen?

Ik heb een paar koloniale grenen meubels gekocht een lange tijd geleden. nu wil ik zelf een kast maken in de stijl van me oude meubels.

welk hout kan ik het beste bij de gamma daarvoor gaan halen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

De Gamma heeft niet zoveel verschillende houtsoorten. Volgens mij is al hun hout op de afdeling van vurenhout.
Dat kan ook en dan beits je het in de kleur grenen, moet geen probleem zijn.

Of je gaat naar een houthandel en bestelt gewoon je hout in grenen, maar dan ben je een stuk duurder uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Larikshout lijkt op grenen, is iets donkerder.
Ik heb alleen geen idee of ze dat bij de gamma hebben.

Toegevoegd na 9 minuten:
Je zou ook vuren kunnen gebruiken, vuren en grenen worden vaak door elkaar gehaald.Ook bij vuren verschilt de kleur iets.
Vurenhout hebben ze zeker bij de gamma
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar de Praxis daar hebben ze grenen timmerpanelen.
Met beits kun je ze een koloniale uitstraling geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste hout dat grenen benaderd is grenen hout. Bovendien niet al te duur.

Toegevoegd na 1 uur:
benaderd m/z benadert
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou eens gaan informeren bij een echte houthandel welk hout je daar voor zou kunnen gebruiken. Bijvoorbeeld de amsterdamse fijnhouthandel.
Ik denk dat je daar ook nog wel eens voordeliger uit zou kunnen zijn dan bij een Gamma of Praxis.
Maar als ik je vraag goed lees geef je eigenlijk zelf je antwoord al. Je hebt koloniale GRENEN meubels gekocht. Dus kun je het beste grenen kopen.

Robert