Wat kost het om een schuur van 6x8 meter te laten bouwen?

Wat kost het om een kale schuur te laten bouwen met vloer van 6x8 meter? De schuur moet wel van steen zijn.

Toegevoegd na 20 uur:
Het liefst met een puntdak (voor zolder), 1 deur en er hoeven geen ramen in. ook hoeft er geen elektra geplaatst te worden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
28.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan moet je wel aangeven of het met puntdak, met mendeuren, met ramen en hoeveel van alles er moet zijn om iets zinnigs te kunnen antwoorden

Het beste antwoord

Geen kant en klaar antwoord op je vraag, maar wel een site waar over de kosten van een schuur met fundering gepraat wordt van 4x4. Aan de hand daarvan zie je dat de metselkosten incl. steen al gauw zo'n 18000 euro zijn, de fundering zou dan rond de 7000. Daarbovenop komen dan nog de kosten voor een deur, dus reken al gauw op zo'n 28000 euro incl. alle onvoorziene posten.

Toegevoegd na 9 minuten:
ik berekende bovengenoemde kosten aan de hand van jouw wensen van een schuur van 6x8

Toegevoegd na 3 uur:
Voor een schuur van die afmeting is ook een sterkteberekening voor het dak nodig en een bouwkundige tekening én een bouwvergunning.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het antwoord op je vraag is deels afhankelijk van het afwerkingsniveau van de schuur, de hoogte van de nok, de hoogte van de goot, etc. .
Mijn globale inschatting zou het moeten kunnen voor een bedrag tussen de 25.000 en 35.000 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je wilt een flinke schuur maken? ik denk dat het voor 20.000 euro kan. dan heb je dus een fundering 4 muren 1 deurtje en een dak. zolder bouw je zelf en de afwerking ook..

off topic waarom steen?
http://www.abs-bouwsystemen.nl/schuren/fotogallerie/
ik zit daar aan te denken voor een aanbouw.
warmer/brandveilig! en natuurlijker. met een goed ontwerp ook mooier natuurlijk.

maar je hebt daar ws al over gedacht. Je kan ook een bouwbedrijf offerte komen laten doen. en aangeven wat je evt allemaal zelf kan bv metselen o.i.d.