ik heb een trap waar vreselijke lijmresten opzitten ook aan de onderkant,zelfs met alabastine lijm verwijderaar gaat het er niet af ,wie heeft een tip

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (5)

Gladschuren met grof schuurpapier en opnieuw bekleden want dat lijkt mij toch de bedoeling?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wilt u de lijmresten die achter gebleven zijn van uw vloerbedekking van de trap verwijderen? Giet er cola over heen, (ons is geadviseerd het betere merk cola te nemen ik weet niet of de "goedkopere" ook werken) De cola even een paar minuutjes in laten werken en de lijm verdwijnt als sneeuw voor de zon! Met een plamuur mesje kunt u het nu heel makkelijk verwijderen. Evt de lastige plekjes nog eens behandelen met cola. Mijn man had Binnen het uur onze zoldertrap van 13 treden brand schoon. De recht opstaande trap gedeeltes heeft hij met een spons goed nat gemaakt. Dit was ook met een uurtje klaar. Wel de ruimte onder de trap leeg ruimen want het lekt door de naden heen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
supertip +1 ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben heel benieuwd of dit werkt, want je hebt nl. 2 soorten vloerbedekkinglijm: wateroplosbare en niet-wateroplosbare. Dat het voor die eerste soort werkt, lijkt me logisch, maar voor de tweede? Ik betwijfel het.
Kijk ook eens bij deze vraag.
http://www.goeievraag.nl/vraag/ljmresten-trap.36893
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij toeval ontdekt. Een kleddernatte dweil een nacht op de trede laten liggen. Dit zorgt voor het verweken. Maar het is een enorme klus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Insmeren met pindakaas...zeggen ze...geen ervaring mee.