Ik zie de laatste tijd veel producten van het merk Einhell, wie kent het en wil zijn/haar eventuele ervaring delen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.5K

Het beste antwoord

Einhell is een goed merk en geeft een goede garantie. Zij hebben een groot ass. buitenverlichting maar ook elektrisch gereedschap tot b.v. een elektrische garagedeuropener. Het werd 20 jaar geleden al bij o.a. Gamma verkocht en ik heb er goede ervaringen mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

zie http://www.einhell.nl/

Kwaliteit is volgens mij wel redelijk,maar als ik het goed begrijp maken ze zelf geen artikelen,maar laten alles onder hun eigen specificaties maken.
Maar aangezien een duits merk meestal wel voor kwaliteit staat,kan je het gerust kopen volgend mij!
Succes