Vanaf wanneer gaat retourtermijn h&m in?

Hallo,
Ik heb laatst een pakketje besteld bij h&m. Nu was ik het even vergeten maar ik wou deze bestelling nog retourneren. De retourneertermijn is 30 dagen (staat op de meeste plekken, maar op het besteloverzicht dat bij je pakketje komt staat 28 dagen?), alleen ik kan nergens duidelijk vinden vanaf wanneer deze in gaat. Op het besteloverzicht staat vanaf de verzenddatum die op je digitale kassabon staat, maar die kan ik nergens vinden. En ergens anders dacht ik te lezen vanaf het moment van ontvangst. Het pakket is verstuurd eind oktober, 1 november was hij op het pakketpunt en 2 november heb ik hem opgehaald. Als het echt geld als 30 dagen vanaf dat je hem in handen hebt kan ik hem dus vandaag nog retourneren. Maar weet iemand hoe dat nou precies zit? En stel, je retourneert hem een dag te laat, krijg je dan gewoon je geld niet terug?

ronron1212
4 maanden geleden
Beetje erg laat vind je zelf ook niet
ronron1212
4 maanden geleden
het is al 2 december dus 30 voorbij
Pieterke
4 maanden geleden
Niet zo handig allemaal maar als je snel bent kun je ze vandaag nog bellen 0906-1110111 om misschien iets te regelen. Tot 17.00 vandaag, kost 1,80 per gesprek. Niet geschoten is altijd mis,
blablabla
4 maanden geleden
Heb gebeld, en het gaat idd in vanaf de dag dat het geleverd is thuis of bij het pakketpunt. Ze zeiden dat ik het kon proberen te retourneren, maar dat er een kans is dat hij niet verwerkt wordt. Hebben mensen hier ervaring met pakketjes iets te laat retourneren? (Ja ik weet dat het onhandig van mij is)
Pieterke
4 maanden geleden
@blablabla: Ik heb daar zelf geen ervaring mee.
Maar als het pakketpunt nog open is, zou je het vandaag nog moeten kunnen inleveren. Het is vandaag de 30e dag (@ronron1212).

Geef als eerste antwoord