Als ik een smartphone als relatiegeschenk krijg, zonder een nota hoe krijg ik dan garantie?

Ik heb geen nota bij de nieuwe telefoon. Kan ik dan de oudheid van het toestel aantonen door het nummer te registreren op de site van in dit geval Samsung?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedoel je bij een abo gekregen?

Antwoorden (1)

Nee, of een nota of een aan datum gerelateerd garantiebewijs.
Degene van wie u dat toestel gekregen heeft, heeft deze als het goed is in bezit.
Mocht het nodig zijn dan kan hij/zij u deze overhandigen of u levert het defecte toestel bij hem/haar in.

Digitale inschrijvingen zeggen hierin weinig, u kunt bijvoorbeeld beslissen om het toestel pas een maand of nog later te registreren.