Ik heb nieuwe schoenen gekocht en een keer gedragen. Mag ik ze nog terugbrengen? Er zit wel een klein vlekje op.

ze zijn te klein

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

wat zou je er zelf van zeggen als het volgende paar dat je bestelt (1 maat groter) een vlekje heeft en je ziet aan de onderkant iets van aarde of modder waardoor je denkt: volgens mij zijn die gedragen???? Je zou de uitgebreide voorwaarden moeten lezen. Bij schoenenwinkels zeggen ze het er altijd bij als ze nog terug mogen. Ik heb het nog nooit anders gehoord dan: Je mag ze in huis passen en proberen MAAR NIET BUITEN en als ze geen sporen van gebruik vertonen mag je ze binnen ... dagen ruilen/terugbrengen. Dus ingeval van twijfel moet je er altijd IN huis een avond op proberen te lopen, dan voel je ook wel of ze te klein zijn. Je kunt denk ik niet zomaar doen of je neus bloedt en ze terugsturen maar aan de andere kant. Als jij er verder toch niks mee doet zo. Kun je de gok nemen. Misschien krijg je je geld terug. Zo niet heb je waarschijnlijk geen schoenen EN geen geld

Nee natuurlijk kun je ze niet terugbrengen, je hebt ze gedragen en er zit een vlek erop.

Ja het kan nog indien u uw aankoopbewijs nog hebt ;-) Probeer het vlekje wegtewerken ;)

Nee dat kan niet. Je kunt wel proberen om ze te laten oprekken bij een schoenenreparateur.

Je mag ze terugbrengen, als je de bon nog hebt. Maar je hebt kans dat je ze moet inruilen voor even dure schoenen Ipv voor geld. Probeer het vlekje weg te krijgen, en zeg er anders niks van. Valt toch niet op

Nee dat kan niet. Ik werk zelf in een schoenen winkel en gedragen schoenen kun je toch niet in de winkel zetten? Je zou toch zelf ook geen gedragen schoenen kopen? Misschien is marktplaats een optie ? :)

;n vlek maak niet uit .daar hebbe ze goed spul tegen. ( als je weet dat ze in hun magazijn + duizend schoenen hebbe) elke schoen heb wel iets. zool los,vlek,etc) je kan het gewoon teruggeve dus.is voor een bedrijf geen probleem.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100