Zijn er extra kosten als ik bij Ali express iets bestel zonder verzendkosten?

2 jaar geleden
in: Winkelen
1.5K
TurfGraver
2 jaar geleden
Kan. afhandelingskosten, BTW.

Antwoorden (1)

Nee, normaalgesproken niet. Tenzij het om duurdere artikelen gaat.
Ik heb vroeger wel iets moeten betalen maar de laatste 2 jaar niet meer.
Nu gaat het bij mij nooit om hogere bedragen dan een paar tientjes.
De BTW wordt tegenwoordig meegenomen in de betaling.
Wat je aan Alibaba betaalt, is wat hoger dan de prijs die je ziet bij het artikel van Alibaba.