Hoe krijg je een beetje zo'n soort kapsel als die rechter man?

Ik vraag me dat af.
Moet je dan je hele hoofd in je gel zetten?
Of bestaan er ook spuitbussen die je haar als het ware bevriezen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die rechter man? Is die linker ook een man dan? :)

Het beste antwoord

Dat kun je met gel of met wax. Gel geeft meestal een wetlook resultaat. Wax heeft dat minder en kan je haar goed fixeren in het model dat je wilt hebben.
Ik spreek uit ervaring.

Toegevoegd na 1 minuut:
Met veel haarlak kom je ook een heel eind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
amigo
12 jaar geleden
gave foto!!!
ik vind mijn eigen haar opeens erggggg saai
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen van hele goedkope gel krijg je een wetlook hoor, en met wax zit je haar gelijk anders als je er 1 keer doorheen veegt.

Andere antwoorden (4)

Alles met gel, lak en allerlei andere troep vastzetten. Lak zit in een spuitbus maar dan blijft het niet zo staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel veel haarlak
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met wella new wave gel. Je haar wordt er niet nattig of vet van en het verzwaard je haar niet. Echt geweldig spul.
Je moet de oranje tube hebben. Kost rond de 5 euro maar is vaak overal in de aanbieding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst moet je je haren in het juiste model laten knippen.

Dan neem je een dotje gel en wrijft dat overal goed in je haren.
Stevige gel, neem een potje of tube waarop staat extra strong of extra fixing.
Dan breng je het haar in model, net zo wild of piekerig als je wilt.
Maar realiseer je wel dat ieder hoofd en iedere haardos anders is, en dat je eigenlijk nooit precies hetzelfde krijgt als op een plaatje.