Waar kun je een hemd voor een man kopen met een laag armgat zonder opdruk?

Ik zoek al een tijdje een hemd met een laag armgat. Ik kan ze vinden met een klein armgat, of helemaal tot benenden, maar niet zoals op de foto. En als ik ze vind dan staat er een plaatje of tekst op. (Het liefst een site waarbij je niet 6 weken moet wachten zoals aliexpress of ebay.)

Picture for question
6 jaar geleden
in: Winkelen
1.2K

Antwoorden (3)

Mijn vriend besteld ze altijd bij de h&m helemaal niet duur, geen lange bezorgtijden en zonder tekst/opdruk
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
anneminnee
6 jaar geleden
Maar dat is zeker met een kleiner armsgat als op de afbeelding? Ik zie ze niet op de site.
Deze voldoen precies aan de wens: https://www.def-shop.nl/top-lage-armsgaten/ . Te koop bij Defshop.
Amadea
6 jaar geleden
Bij Lesara en Nike. zie bron beslist.nl