In welke fysieke winkel in Amsterdam koop ik een grote strohoed?

Iets van een 50cm diameter, om me tegen de zon te beschermen tijdens m'n fietstocht in Italië.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Winkelen
dudemeister
6 jaar geleden
Mij lijkt een fietshelm met daaronder een dunne lap/doek die tot in je nek loopt prettiger. Deze kun je desgewenst nat maken/houden tijdens het fietsen.
Stoeprandjes zijn hard ook in Italië.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
In Italië draagt men op de fiets geen strohoed tegen de zon. In Italië draagt men op de fiets een helm.

Antwoorden (1)

De Hoed van Tijn, Nieuwe Hoogstraat 15