Hoe zwart naar bruin zonder verven?! Haar thuis donkerbruin geverfd!?

Hallo,
Ik heb vaker mijn haar donkerbruin geverfd altijd zonder problemen, maar nu is mijn haar ZWART letterlijk 'gothic' zwart..
Ik durf me zo niet te vertonen en ik kan het me niet veroorloven naar de kapper te gaan in de momentele situatie waar in ik nu zit, ik heb dus andere oplossingen nodig.
Ook hoorde ik wat over head and shoulders..? Dat ga ik ook uitproberen.
Iemand ervaringen of tips AUB?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je zou een blonderingsspray kunnen gebruiken. Die zal de tint lichter maken. Zorg wel dat je haar heel nat is zodat je langdurig droog moet föhnen. De warmte van je föhn zorgt ervoor dat je haar bleekt. Iedere keer als je dit doet bleekt het een beetje meer. Doe het drie keer in de eerstvolgende 6 dagen. En daarna eens per week totdat je tevreden bent met de kleur. Het is te koop bij o.a. Kruitvat. Als je het een beetje een streaky uit wilt laten zien, dan kam je het natte haar in het model dat jij altijd draagt en spuit het erover ... dus alleen over de 'buitenkant', niet op de kop hangen en het er 'in' spuiten. En voor de rest: zie boven. Toegevoegd na 6 minuten: Gebruik het niet te vaak, want het droogt je haar een beetje uit. Gebruik tijdens en na de kuur dan ook een haarherstellende shampoo voor beschadigd haar.

ik zou head en shoulders proberen, is de makkelijkste en goedkoopste oplossing! bij mij heeft het toen prima gewerkt! paar keer wassen en de kleur vervaagd echt! succes

Als je er een licht rode spoeling overheen zet, is de schijn van zwart er vanaf. Kies wel voor een warme kleur. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100