Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar in Nederland zit een echt heel grote fysieke fietswinkel met een heel groot assortiment aan (dames)fietskleding? (Op voorraad)

Een FYSIEKE winkel zoek ik die ook heel veel op voorraad heeft. De meeste fiets zaken verkopen een paar soorten shirts/broeken etc en dan moet het meestal alsnog besteld worden. Ik zoek dus een fietsenwinkel (dames fietskleding) die echt ontiegelijk veel in de winkel heeft. Het lieftse zo een mega store . En nee, zelfs Topshelf heeft haast niets op voorraad. ANWB winkel ook niet en ik ben al in 10 fietswinkels geweest maar overal een heel klein assortiment. Het liefst zo in de wijde omgeving van de randstad/zuiden daarvan.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Winkelen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ken je Futurum? Die hebben een behoorlijke collectie.Zit in Amsterdam, Apeldoorn en Utrecht. www.futurumshop.nl
ronron1212
8 jaar geleden
http://www.leendersbiketotaal.nl/diversen/grootste-fietsenzaak-van-nederland.php
Antoni
8 jaar geleden
In Rotterdam is een grote fietsenwinkel aan de Burgemeester van Walsumweg 2, MegaBike (what's in a name?). Deze heeft een groot assortiment fietsen, mogelijk ook fietskleding. Bel de winkel eens via 010-4253412 of stuur een e-mail via rotterdam@megabike.eu. Op de website www.megabike.nl vind ik die informatie overigens niet, maar je weet nooit.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Janj2002 die ziet er wel aardig yit en ik kan hen wel eens mailen voor info. Want op foto's zie ik weinig voorraad terwijl ze zeggen veel te hebben. Bedankt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ronron: dat is helemaal in overijsel en v erkoopt vooral fietsen iov een hoop kleding. Bedankt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Antoni. Op die site geven alle zoektermen iver kleding, fietsjleding 0 resultaat. Dus die zullen net als de meeste fietsen winkels voor fietsen verkopen. Ik zoek een winkel die echt heel erg veel kleding verkoopt. Op voorraad.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
MegaBike hoef je niet te proberen. Is bij mijn schoonmoeder om de hoek dus ik kom er regelmatig langs, is vrijwel uitsluitend fietsen en wat accessoires maar geen kleding.
Antoni
8 jaar geleden
Misschien kan je dan beter in plaats van in een fietsenwinkel terecht in een winkel voor sportkleding, zoals bijvoorbeeld Perry Sport. Kijk op de website https://www.perrysport.nl/ voor de adressen van vestigingen.
Inekez1
8 jaar geleden
decathlon?
Ruime keuze in maten en modellen, maar de kleuren beperken zich tot de standaard kleuren van het huismerk.
https://www.decathlon.nl/browse/c0-sporten/c1-fietsen/c2-fietskleding/geslacht-dames-/_/N-1tcra82Z1voacfo
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Antoni, daar hebben ze idd veel meer! Alleen ben ik bang dat ze het meeste in de webshop verkopen ipv in de winkel.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Decathlon heeft een klein assortiment zie ik. Bedankt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Voor fietskleding kan je waarschijnlijk beter in plaats van in een fietsenwinkel terecht in een winkel voor sportkleding, zoals bijvoorbeeld Perry Sport. Kijk op de website https://www.perrysport.nl/ voor de adressen van vestigingen.
(Lees meer...)
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Antoni, daar hebben ze idd veel meer! Alleen ben ik bang dat ze het meeste in de webshop verkopen ipv in de winkel.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing