Waarom hebben sommige mensen piercings op intieme plekken?

Sieraden draagt men toch om ze te laten zien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kom je erbij dat die mensen hun sieraden niet laten zien?

Het beste antwoord

Omdat ze het mooi vinden en opwindend en soms genotverhogend (maar het tegendeel komt ook voor)
Vooral bij mensen die vrij voor hun sexualiteit uitkomen en er van genieten zie je regelmatig intieme piercings. Die hebben dan ook meer "publiek".
Zie maar onder de "swingers" komt dit bij een veel hoger percentage voor dan bij monogame mensen.
En geloof ook dat het voor sommige verslavend is en is 1 piercing niet genoeg en komt er steeds weer 1 bij.
Dat is net als bij tatoeages. Persoonlijk vindt ik 1 intieme piercing wel leuk maar als het gaat rinkelen als ze lopen is het wat overdreven.
Natuurlijk heb ik dit via via van horen zeggen uit de wandelgangen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

er zijn ook mensen die dat dan zien toch? (als het goed is)

Aan de ene kant omdat mensen het mooi vinden (Zichzelf mooier vinden, dus dan gaat het er niet om wat de rest van de wereld vindt)
Aan de andere kant om het seksuele genot te verhogen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat die intieme plekken ook gezien worden. Mensen versieren zich graag. Willen iets extra's toevoegen aan hun lijf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hm.. Dat is dezelfde vraag als waarom dragen moslima's lingerie..

Omdat mensen het zelf fijn vinden te weten dat ze die piercing hebben EN ze het leuk vinden voor hun partner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind ik wel een goeie vraag :)

Ook leuk er even over na gedacht te hebben...
Ik denk dat sommige mensen dat ook wel doen omdat het hun een 'apart, intiem' gevoel opwekken kan. (weinig mensen weten hoe het voelt en zeker niet dat je het op die moment voelt...)
Intiem speelgoed misschien...
Ook kan je het zien als iets wat je slechts met één iemand delen wil... Iets extra's...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze er zelf opgewonden van worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naast bovengenoemde antwoorden kan het ook een vorm van kunst zijn.
13 jaar geleden
Ik heb zelf toevallig een aantal piercings, waarvan 1 op een intieme plek zit.

Maar ik heb mijn piercings & tatoeages mij zelf en niet voor iemand anders.

En de intieme piercing is er eigenlijk gekomen doordat we met een aantal vriendinnen eigenlijk de zelfde vraag hadden en na een flesje wijn en een hele hoop informatie hadden opgezocht. hadden we 't idee gevat om 't maar eens uit te proberen.