Altijd als ik na een dag mijn boxershort, aansluitend of los, afdoe, zie ik striemen onder mijn buik. Hoe kan dit? En wat eraan te doen?

Ik ben nochtans mager, achtenzestig kilo voor 177 cm. En met 'wat eraan te doen' bedoel ik 'hoe het voorkomen.'
Mijn boxershorts spannen nochtans niet (echt).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Het beste antwoord

Er blijft toch een zekere spanning aanwezig. Deze is immers nodig om de boxershort enigzins op zijn plaats te houden. Het zitten en buigen zal mogelijk ook een rol spelen bij het ontstaan van (tijdelijke) striemen. Persoonlijk zou ik me er niet al te druk over maken. Zorgelijk wordt het wanneer je gaat praten over striae/huidstriemen. Deze zijn in tegenstelling tot de strepen die het dragen van boxershorts tijdelijk met zich meebrengen permanent. Mijn advies is om het probleem bij iemand in een winkel voor te leggen die gespecialiseerd zijn in het verkopen van ondergoed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1. Ik heb altijd strepen op mijn kuiten van mijn sokken. Die zitten ook niet strak, sterker nog ze zakken steeds af, maar toch laten ze op de plek waar ze het langst zitten strepen achter.

Andere antwoorden (3)

Je kunt het alleen voorkomen door er geen te dragen;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
't is wel waar... +1
Je kan eens proberen je kleding wat losser te dragen. Iedereen heeft er last van. Des te strakker het is, Des te meer striemen/strepen;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boxers moeten wel een beetje strak zitten om te kunnen BLIJVEN zitten. De spanning rondom je buik wordt ook groter als je gaat zitten. Dan wordt de omvang iets of wat groter waardoor je boxer dan ook iets strakker komt te zitten. Waarschijnlijk is dat de reden voor de striemen op je buik. Er is weinig aan te doen.