Bestaat er een middel dat je haar sneller doet groeien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

vit B, Biergistpillen help ook voor je huid en nagels
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja kan je bij de dochter krijgen als het nodig is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed glas whisky
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel een malt.
Ga naar de betere drogist en vraag naar Bamboe pillen. Dit werkt niet onmiddellijk echter na plusminus 1 week is het wél te zien. Let vooral goed op Uw voorhoofd,want dáár is het altijd het beste zichtbaar/merkbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet dat dit misschien een moeilijke oplossing is en het misschien wel lang voor je duurt,je kan het ook opzoeken op Google over een middel dat je haar sneller kan laten groeien.

En ik hoop dat je het snel vindt"
veel suc6