wat is address line 1?

Op Engelse sites

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Winkelen
40.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Op die regel moet je je straat en huisnummer schrijven.
https://www.quora.com/What-is-address-line-1

Antwoorden (2)

Dat is de straatnaam (met huisnummer)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Address line 1 is niet de straatnaam met huisnummer maar óp Address line 1 vul je de straatnaam, nummer en woonplaats in waar het pakket of de brief naar toe moet. Het volledige adres dus.
bijvoorbeeld:
Zeeweg 123, 3000XX Vlissingen.
Woon je in een appartement of een studentenflat waarbij het adres niet voldoende is, maar nog andere kenmerken genoemd moeten worden, zoals etage of een kamernummer om de post goed te laten bezorgen, dan gebruik je daar voor
Address Line 2.

Toegevoegd na 2 minuten:
Address Line 1 betekent letterlijk: adresregel 1.