Haalt Paypal eerst van je tegoed of van je bankrekening?

Ik wil wat geld op mn Paypal zetten, zodat betalingen sneller gaan. Maar ik heb dan nog wel mn bankrekening gekoppeld met machtiging zodat Paypal het direct van mn rekening kan halen als het niet op Paypal staat. Maar als ik dan iets koop haalt ie het dan gelijk van dat tegoed af? want dat kan je niet meer terug op je rekening zetten dacht ik. Het moet dus niet van mn nogsteeds verbonden rekening af maar van dat tegoed.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

PayPal haalt het eerst van je tegoed af, en daarna pas van je rekening /creditcard / etc. Ik heb ook af en toe PayPal tegoed en bij mij werkt dat zo.