Is de bax shop te vertrouwen?

Ik ben van plan iets duurs te gaan kopen bij de bax shop dus kan iemand mij vertellen of deze webwinkel te vertrouwen is? Ik bedoel krijg je de spullen netjes afgeleverd etc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik heb daar een keer iets gekocht, het is keurig afgeleverd.
11 jaar geleden
Is zo'n beetje de grootste webshop in licht en geluid is 100% betrouwbaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sterker nog, het is de grootse licht en geluid webshop van Nederland, en misschien wel Benelux. Deze jongens zijn niet voor niets zo groot geworden en dus absoluut te vertrouwen! Veel plezier van je aankoop!