Wie weet waar ik een voetbal T-shirt in Rotterdam een naam kan bedrukken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Op de schiedamseweg naast de shoarma zaak el-aviv zit een kleding winkel daar doen/deden ze het.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de ( zondag )markt staat altijd een kraam .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou een professioneel reclame bedrukken nemen. Is zeker niets duurder en vaak wel beter. Let wel dat niet iedere textielsoort even goed bedrukbaar is, maar een goed bedrijf kan je daar prima in adviseren.

Om zo'n bedrijf te zoeken zou ik zeggen even naar google en zoek op: rotterdam bedrukken kleding