Wat doet een DKW'er bij een supermarkt?

Mijn zoon wilt heel erg graag solliciteren op de vacature als hulpkracht bij de Jumbo. Alleen kon ik niet zo goed vinden wat de werkzaamheden zijn als DKW'er. Kan iemand mij hier meer over uitleggen?

alvast bedankt,

Kevin

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Winkelen
41.3K

Antwoorden (2)

Een DKW- er is een vakkenvuller. Hij beantwoordt vragen van klanten over producten.

Jumbo zelf zegt over DKW: Als verkoopmedewerker DKW (droog- en kruidenierswaren en diepvries) maak je het onze klanten voor 100% naar de zin. Samen met je collega's stel je de klanten centraal en doe je je uiterste best om hun wensen te vervullen. Je zorgt dat er altijd voldoende producten aanwezig zijn. Dat ze perfect gepresenteerd worden. En dat je weet wat elk product inhoudt.
7 jaar geleden
Als verkoopmedewerker DKW (droog- en kruidenierswaren en diepvries) maak je het onze klanten voor 100% naar de zin. Samen met je collega's stel je de klanten centraal en doe je je uiterste best om hun wensen te vervullen. Je zorgt dat er altijd voldoende producten aanwezig zijn. Dat ze perfect gepresenteerd worden. En dat je weet wat elk product inhoudt.

DKW is de afkorting voor Droge Kruideniers Waren, u kunt daarbij denken aan kruiden, sauzen, soepen, frisdranken, conserven, thee, koffie, bier, wijn, snoep en meer. Alle droge kruidenierswaren zijn langer houdbaar dan twaalf dagen. Het is een grote verzamelgroep met een enorm breed assortiment.