Kun je iets terug brengen bij de kruidvat als het uit de verpakking is in mijn geval een pak schriften?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Winkelen
1.3K
Ivana
7 jaar geleden
Gewoon proberen, dan merk je het vanzelf. Zal wel lukken, want het zijn geen franchise-zaken, dus is het niet afhankelijk van een baas maar van de keten en die hebben best soepele regels.

Het beste antwoord

Het ligt er aan of ze het nog kunnen verkopen Of of er echt iets mis mee is. In beide gevallen zul je het gewoon kunnen retourneren. Dat geldt eigenlijk voor ALLE winkels.

En inderdaad, voor veel van die grote winkelketens is een ontevreden klant uiteindelijk duurder dan een klein retourtje, dus zullen ze vaak niet erg moeilijk doen.

Ik werk in een zaak met een dergelijk garantiebeleid (altijd geld terug), en ZELFS als de klant iets heeft gekocht en zich gewoon bedacht heeft of het toch niet zo mooi vind of het toch niet nodig blijkt te hebben, gaan we daar niet over in discussie en maken de koop gewoon ongedaan. Alleen kinderen die tig keer hun speelgoedpistool komen omruilen omdat de kogeltjes op zijn ; daar trappen we niet meer in. :-D

Toegevoegd na 1 minuut:
Je moet bij de Kruidvat in principe overigens ook wel een bon hebben van je aankoop. (Al weet ik uit de praktijk dat wanneer het óverduidelijk om een Kruidvat-artikel gaat, dat dus niet ergens anders gekocht kan zijn, ze daar ook nog wel soepel in zijn).

Ook hebben ze het LIEFST een gesloten verpakking, maar sommige gebreken kun je pas constateren als de verpakking los is. Ook daar doen ze niet moeilijk over. (In dit geval bijvoorbeeld dat je dacht dat het lijntjes waren maar het bleken ruitjes, ofzo).