Kan je halloween kostuums kopen bij de Primark?

Hoi!
Ik ben opzoek naar een plek waar ik goedkoop halloween kostuums kan kopen. Weten jullie misschien waar? Ik dacht aan de primark, hebben ze dat daar?

Alvast bedankt!!!
-A

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen
1.3K
Amadea
9 jaar geleden
Nogmaals: Ze hebben daar onesies, dat zijn van die dierenpyama's met muts. Die kan je goed als verkleedkleding gebruiken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke bedankt! Hebben ze verder ook jurkjes die een beetje feestelijk zijn voor halloween?
Amadea
9 jaar geleden
Hoezo een feestjurk met Halloween? Het is geen feest, maar gaat alleen om griezelig doen.

Antwoorden (1)

Bij de Primark heb ik ze niet gezien., Wel hebben ze daar een zeer ruime sortering ": onesies" voor 210 tot 17 euro die uitstekend kunjnen doorgaan voor verkleedpak (schaap, tijger, beer, flamingo, wolf, aap, geweldig) .
Goedkope halloween-verkleedkleren hebben ze vaak bij winkels als de Zeeman en de Wibra, maar het is in Nederland nog niet zo heel erg standaard assortiment.

In Duitsland heb je rond deze tijd van het jaar in elke (textiel)discounter (Kik, Tedi)
een uitgebreid assortiment halloweenkostuums van minder dan een tientje, Daar is het iets meer ingeburgerd dan in Nederland blijkbaar.

En je kunt altijd nog even je licht opsteken bij de Action ; ik kan me niet voorstellen dat ze daar niks zullen hebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
210 euro?
Ritsuka
9 jaar geleden
Action is al over op de kerstcollectie, echt heel klein hoekje Halloween dingen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
:lol: 10 euro.
En ja, de kerstcollectie ligt hier ook alweer in de winkel ; al langer dan een maand. Maar Halloween wordt beslist niet overgeslagen. Al zullen de mooiste dingen er inmiddels wel uit zijn. Maar het was minstens zoveel als de voetbal-fanartikelen ; dat zegt toch wel iets.