Waar kan je kleurstof kopen?

Ik heb kleurstof nodig, maar ik weet niet waar je het kan kopen. Ik woon in Hoogvliet dus het moet dichtbij zijn. Ik bedoel geen eetbare kleurstof.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen
3.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij de bouwmarkt zijn kleurpigmenten te koop, bedoeld om verf op kleur te mengen, dit zijn kleine tubetjes. Zonder te weten wat je op kleur wil maken is er geen antwoord te geven.
Ritsuka
9 jaar geleden
Waar wil je het voor gebruiken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik wil het gebruiken om een scrub te maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een gekleurde scrub?? Waar is dat nodig voor? Bespaar jezelf geld en maak een kleurloze of witte scrub.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik wil het als cadeau doen, dus dan moet het er wel een beetje leuk uitzien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ok, zie mijn antwoord. Ik zou toch eetbare kleurstof gebruiken als ik jou was. En niet teveel, anders wordt de huid blauw/roze/paars/geel....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke

Antwoorden (1)

In geval wil je het gebruiken voor het kleuren van een cosmeticaprodukt. Hoewel ik niet inzie waarom je een scrub zou willen kleuren, zou je eetbare kleurstof kunnen gebruiken. Die is het meest veilig. Veilige kleurstoffen kun je kopen bij de toko (daarvan zijn er een paar in Hoogvliet), maar ook bij een goed gesorteerde supermarkt. Ben je al bij de AH XL geweest op de Binnenban? In het schap voor bakprodukten denk ik dat je kunt vinden wat je zoekt. Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Tussen "in" en "geval" in de eerste zin moet het woordje "dit" staan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Plus, maar ook kleurstoffen bedoeld voor voedsel kunnen de huid tijdelijk een vreemde kleur geven. Gebruik dus zo min mogelijk en waarschuw de persoon die je het product hiermee verrast dat het direct afgespoeld moet worden. .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goeie aanvulling, Crea. Had hem wel als tip bij de reacties gezet, maar niet hier.