Bij welke sites kun je poppetjes aankleden waarbij het wel een beetje echt lijkt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Ik vind Yahoo Avatar Geweldig.. (zie foto) Die avatar is een mensje.. die van mij staat netjes gekleed in een wit zomerpak voor een spaceshuttle met een prachtige rode draak als huisdier...

Geen idee of je dit precies bedoelt, maar ik vind t leuk ;-)

Verder is Gravatar in ontwikkeling, ( Globally Recognized Avatar) en daar kun je ook geweldig leuke avatars maken, al blijkt dat niet direct uit de voorbeelden op de site.

http://nl.gravatar.com/

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens zijn er bij deze Yahoo avatar een hele berg dingen om uit te kiezen, honderden achtergronden, kledingsoorten, assecoires, soorten gezichten, haardracht, kleur, enzovoort... VEEL in elk geval :-)

Toegevoegd na 39 minuten:
* Als je in het google zoekveld even "Yahoo avatar" intikt, dan krijg je heel veel visuele voorbeelden van wat je daar kunt maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij gravatar niet, daar maak je andere soort coole avatars, je kunt wel bij yahoo je poppetje aankleden en die dan opslaan om te gebruiken in Gravatar, zodat je dat poppetje overal kunt gebruiken straks. Dat is waarom ik Gravatar interessant vind...
www.playray.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op stardoll kun je poppetjes aankleden die gebasseerd zijn op 'echte' mensen, beroemdheden. Sommigen lijken erg echt vind ik!