Ik ben 20 jaar en jongen: Hoe kan ik mijn uiterlijk het beste veranderen?

Ik droeg vroeger gel in mijn haar, nu niet meer... Kleding is casual, maar niet zodat het alleen mode is.

Is een capuchontrui in bij jongens?
En moet ik gel dragen in mijn haar? En moet het dan een kort kapsel zijn?

Wat is er nu allemaal in voor jonge jongens?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1K

Het beste antwoord

Wat maakt dat jij je uiterlijk wilt veranderen? Wil je dat zelf, eens wat anders? Of hebben anderen opmerkingen over hoe jij er uit ziet en vind jij dat vervelend?

Kijk gewoon eens om je heen naar jongens van jouw leeftijd. Wat dragen die en wat vind je leuk. Het maakt niet zoveel uit wat er in de mode is (naar mijn mening). Het gaat er om wat jij bij jezelf leuk vindt staan en wat je prettig vindt zitten. Voor je haar kun je naar een kapper stappen die je een moderne uitstraling heeft en aan de kapper vragen wat hij je adviseert. Die weten heel goed wat qua mode in is en wat er bij jou goed staat!

Succes en veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad :)

Andere antwoorden (9)

Wat er echt in is?, Niks eigenlijk je moet zelf weten hoe je eruit wil zien en of je dat mooi vind. Maar waar ik de meeste jongens van mij leeftijd mee zie lopen is broek heel laag :P. En nike's of adidas van die highpumps. en half lang haar ;).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet om dat het mode is maar toch wil je weten of t in is? beetje dubbel vind ik..

weetje waarom er zo veel verschillende mensen rond lopen...? (gotiks, alto's, gabbers, enz..) omdat ze dragen wat ze zelf willen dragen..

als ik hou was zou ik gewoon dragen wat JIJ leuk vind, zo t horen toch casual, maar doe dat dan wel op je eigen manier.. wat jij leuk vind en wat jij bij jezelf vind passen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gotics, alto's en gabbers (en anderen) dragen ook niet per se wat ze zelf willen dragen maar wat in die groep geaccepteerd wordt of gebruikelijk is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je noemt verschillende groepen die allemaal weer hetzelfde uniform dragen, conformiteit ten top
Allereerst, jij 'moet' natuurlijk niks omdat het 'in' is. ;)
Als ik je vraag lees 'Hoe kan ik mijn uiterlijk het beste veranderen?'. Hier op Goeievraag, waar niemand jou kent is deze vraag eigenlijk niet zo toepasselijk.

Als je wil kijken naar wat de trends op dit moment zijn heb ik wel een site voor je. http://www.haartrends.net/haarmode/2010/11/mannen_2010-2011.html
Hier zie je wat er nou in is, maar het belangrijkste is dat jij een kapsel/kleding draagt waar jij je lekker bij voelt. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op deze sites ... misschien vind je er iets wat je aanspreekt en helpt met je keuzes:
http://www.adversus.nl/
http://www.adversus.nl/fashion/
http://www.fashion.nl/categorie/726/herenkleding.html
http://www.mannenstyle.nl/
http://www.google.nl/images?hl=nl&biw=1259&bih=627&q=mode+voor+mannen&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=v5crTfKWJ9CYOsPhkfYC&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=7&ved=0CGgQsAQwBg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent 20 en nog steeds aan het zoeken naar een indentiteit die je wil aannemen van anderen; waarom neem je niet je eigen indentiteit; draag je gewoon wat je leuk of lekker vind zitten, doe je haar zoals je zelf je goed bij voelt.

Mensen moet je maar nemen zoals je bent, je hoeft je niet aan te passen aan de mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijf gewoon je zelf. Niemand moet jou persé mooi vinden. Probeer gewoon nette kleren te dragen. Gewoon afwisselend. Ene x een spijkerbroek. Andere x een ander soort broek. Gel in haar of niet, moet je zelf weten. Wat beter jou past. Ik deed ook gel in me haar, maar nu niet meer... Kijk in de spiegel zeg ik, en dan kan je gelijk zien of je veranderingen aan moet brengen. Ik keek vandaag toevallig op ''make over'' op rtl. Als je wil kan je je zelf echt wel veranderen. Maar vraag eerst aan je zelf of dat egt nodig is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je echt goed in de smaak wilt vallen, moet je het kapsel van Geert Wilders en het uiterlijk van JP Balkenende nemen.
Dan val je gegarandeerd in de smaak van de vrouwtjes en hoor je er helemaal bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je jouw geld en tijd beter kunt besteden aan je lichaam onderhouden, m.a.w. sporten, dan aan dure kleren. Ik kan het weten, want ik val op jongens, maar jongens met mooie kleertjes en een slap lijf zijn niet echt aantrekkelijk. Sorry, ik bedoel: echt niet aantrekkelijk. Ook niet als ze 20 jaar zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat je haar een paar maanden groeien, zodat de kapper er iets mee kan doen. Ga vervolgens naar de beste kapper die je je kunt veroorloven.
Ga op een rustige dag naar een paar kledingzaken waar ze nog ´echt´ advies geven, en laat je door diverse mensen informeren.
Zeg wel direct dat je vooralsnog alleen advies wilt.
Misschien kan je een kledingzaak opzoeken waar ook een stylist aan het werk is.
Als je je uiterlijk werkelijk wilt ´veranderen´ zou ik daar even rustig de tijd voor nemen.