Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vlecht je (als 18-jarige) je schouderlange haar op een alledaagse dag?

Ik heb een opleiding waarvoor het belangrijk is om een goed zichtbaar gezicht te hebben; als ik mijn bril op zet zou ik die willen compenseren met een vlecht.

Ik zal het zelf moeten vlechten; daar ben ik geen ster in :p weet iemand iets 'simpels maar volwassens'?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
746

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik maak eerst een scheiding, een beetje aan de zijkant van mijn hoofd, dan vlecht ik het haar naar achteren ( ingevlochten) en dan doe ik de rest van mijn haar er bij in een staart.
Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar het zit dan zo ongeveer als op het plaatje, maar dan in een staart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik pak me haar, verdeel het dus in 3 strengen en vlecht dan naar boven toe.
je vlecht gewoon, maar omdat mijn haar erg lang is kan ik dus niet totaan beneden vlechten, dus trek ik mijn haar naar boven.
snap je het nog wel?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de vlecht niet perse hoeft zou ik voorstellen, koop zo'n haarklem. Niet zo één bij de euroshop vandaan want die zit niet lekker maar bij een drogist vanaf 2,95 euro heb je hele goede. Haar bij elkaar pakken tot een soort staartje, ronddraaien en klem erin. Ik zweer erbij, blijft veel beter zitten dan een vlecht en is ook heel makkelijk opnieuw te doen overdag.

Toegevoegd na 2 minuten:
ik heb geprobeerd een voorbeeld plaatje toe te voegen, dat lukt blijkbaar niet dan maar een linkje
(Lees meer...)
amigo
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding