Ik heb een aantal broeken die wel enige slijtage hebben, in sommigen zit ook een knip. Kun je ze dan alsnog in de kledingbak gooien?

Ik hoop dat u snapt wat ik met een kledingbak bedoel ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

ja hoor, die kan je gerust in de bak gooien.
wat als kleding niet bruikbaar meer is, wordt zo mogelijk nog gebruikt voor poetslappen.
de rest wordt gerecycled.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt ze er wel ingooien, maar als ze echt lelijk oud kapot of versleten zijn is dat niet echt netjes.
Als je er zelf om due reden niet meer in loopt js het een beetje armetierig als je dat dus wel goed genoeg vindt voor de armere medemens.
De kleren worden wel gesorteerd, maar kapot spul moet je gewoon weg gooien.
Doe je kleren in de bak, zorg dan dat ze schoon gewassen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, dat kan gewoon in de bak. Tegenwoordig wordt oude stof gerecycled tot andere bruikbare zaken. Voorwaarde is volgens mij wel dat de stof schoon is.