Worden birkenstocks dit jaar weer mode?

Ik ga binnenkort weer zomerschoenen kopen en vraag me af of dit jaar birkenstocks dit jaar ook weer zo populair worden. En weet anders iemand welke schoen er dan wel in word.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Kimath
13 jaar geleden
als ze lekker zitten, gewoon dragen. Wat maakt het uit als het niet in de mode is, ben je in elk geval origineel en loop je niet achter de massa aan.

Antwoorden (6)

Ik ga ze ook weer gewoon dragen. Denk het wel eb anders.. Ze blijven leuk en zitten erg fijn. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Birkenstock sandalen/schoenen is voor een bepaalde categorie mensen ieder jaar opnieuw weer mode. Dus voor hen iig wel. Voor de rest ligt het aan de trendsetters.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Birkenstocks blijven lekker zitten, maar de trends voor deze zomer zijn anders. De trends zijn sandalen met een sleehak, clogs (klompachtige sandelen/pumps) en nog steeds pumps en de ballerinas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel veel mensen hebben birkenstocks en ik denk dat iedereen ze nog gaat dragen omdat t best wel zonde en niet slim is om ze in je schoenenkast te laten liggen! Want ze zitten namelijk heeeeel lekker en ze passen bijna overal bij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk het wel ze zijn in heel veel winkels in de aanbieding waarschijnlijk mode. Of ze hadden het vorig jaar te veel ingekocht en dit jaar gaan ze verkopen wat over is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Absoluut niet. Deze zomer zijn wedges helemaal in de mode. Dus een trend. Maar daar moet je je gewoon niks van aantrekken. Als jij ze lekker vind lopen gewoon aantrekken. Vorige eeuw (jaren 90) waren die Portugese katoenen platte schoentjes mode. Die zijn dus errug uit. Trek ik me helemaal niks van aan. Ben zelf ook gek op hakken maar soms vind ik het lekkerder vooral met lange wandelingen om platte schoenen aan te trekken en dan trek ik ze 's zomers weer gewoon aan. Ook al vind ik mode leuk; ik ben wel een individu.
Birkenstocks zijn ook heel goed voor je voeten net als die Portugese schoentjes die ik heb. Ik zag vanmiddag trouwens ergens Birkenstocks teenslippers die er heel leuk uitzagen. Gewoon doen!