Waar kan je een stekker converter kopen?

Wil graag een stekker uiteinde uit de US (2 platte dingen) in ons stopcontact doen. waar kan ik z'n converter in een FYSIEKE winkel kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen

Het beste antwoord

Amadea
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
€ 4,99
Waarom een negatieve duim?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarschijnlijk omdat de vrager een converter wil van een
Amerikaanse stekker naar een Nederlands stopcontact en die dingen bij de Handyman waarschijnlijk van een Nederlandse stekker naar een Amerikaans stopcontact gaan, dus precies andersom.
Amadea
9 jaar geleden
Kijk eens wat er bij mijn link staat, dan?!
Amadea
9 jaar geleden
Link, klik op het blauwe internetadres dat in het veld Bronnen staat!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Snap de minnen ook niet echt hier.
Reddie
9 jaar geleden
+ voor al je moeite iedereen te overtuigen van wat in je antwoord al duidelijk was.

Andere antwoorden (2)

bij de Action, Blokker, Kruidvat, Xenos etc.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus waarom stel je de vraag dan? Wat had concreter geweest dan het noemen van fysieke winkels als je vraagt om fysieke winkels?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is dus gewoon onjuist. Heel erg concreet, maar totaal onjuist.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee hoor, als je vraagt naar "reisstekker" dan hebben ze die wel, of niet dat weet je nooit bij de Action...
Ook op een luchthaven, kan je ze kopen.