Altijd als ik haarverf koop krijg ik een soort balsem erbij! Is dit ook te koop in grootverpakkingen?

Het balsem moet je na het wassen van je haar als een soort conditioner gebruiken! Ik krijg er superzacht en glanzend haar van en ik wil dit wel vaker gebruiken! Weet iemand of dit ook in grootverpakkingen te koop is? Of iets wat hierop lijkt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
7.5K

Antwoorden (3)

Probeer het eens bij de kapper.. Die gebruikt goed spul voor de haren..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee bedankt!
Volgensmij is het gewoon conditioner, of een haarmasker. Haarmasker werkt ook erg goed voor je haar. 2x per week insmeren, 5 minuutjes intrekken en uitwassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben het eens met Ytje, dit spul is inderdaad een haarmasker speciaal bedoeld om je haar te verzachten na een intensieve verf beurt (slecht voor het haar)

Je kan altijd naar een kappersgroothandel gaan, hier hebben ze grote verpakkingen, van in dit geval, haarmaskers voor voordelige prijzen. ik heb zelf wel eens een super grote pot gekocht waar ik meer dan een jaar mee had gedaan deze kostte 15 euro, nou dan heb je het voor die prijs er al uit.