Ik heb ruwe knokkels (vingers) Hoe krijg ik die weer mooi.

Met paardrijden schuren mijn handen soms tegen gespen aan. Nu zijn mijn knokkels helemaal ruw en soort van kapot gebroken. Ook worden ze een beetje donkerder omdat er sneller vuil in gaat zitten. Hoe krijg ik ze weer mooi?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.7K

Het beste antwoord

Calendulan zalf. Rijd zelf ook paard en heb daar ook last van! Werkt heel goed! Paar dagen smeren en je bent ervan af! Dit kun je gewoon bij de drogist kopen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Wie moet naar de pedologen gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
huh?
Ik gebruik nivea sos handcreme, werkt bij mij heel goed! Elke avond even smeren en je bent er zo van af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer uierzalf. Dat is supervette zalf en werkt als een dolle. Gewoon een paar dagen achtereen goed mee insmeren. Wat het helingsproces versneld is om nadat je de zalf hebt opgedaan een half uurtje diepvrieszakjes om je handen te doen. Ga je zweten, waardoor je poriën gaan openstaan en de zalf nog beter zijn werk kan doen. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een soort eelt is kan je het wegschuren met een puimsteen.