Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb ruwe knokkels (vingers) Hoe krijg ik die weer mooi.

Met paardrijden schuren mijn handen soms tegen gespen aan. Nu zijn mijn knokkels helemaal ruw en soort van kapot gebroken. Ook worden ze een beetje donkerder omdat er sneller vuil in gaat zitten. Hoe krijg ik ze weer mooi?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Calendulan zalf. Rijd zelf ook paard en heb daar ook last van! Werkt heel goed! Paar dagen smeren en je bent ervan af! Dit kun je gewoon bij de drogist kopen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Wie moet naar de pedologen gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
huh?
Ik gebruik nivea sos handcreme, werkt bij mij heel goed! Elke avond even smeren en je bent er zo van af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer uierzalf. Dat is supervette zalf en werkt als een dolle. Gewoon een paar dagen achtereen goed mee insmeren. Wat het helingsproces versneld is om nadat je de zalf hebt opgedaan een half uurtje diepvrieszakjes om je handen te doen. Ga je zweten, waardoor je poriën gaan openstaan en de zalf nog beter zijn werk kan doen. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een soort eelt is kan je het wegschuren met een puimsteen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding