Al na het eerste gebruik zijn de resultaten onmiddellijk voelbaar en zichtbaar. De huid is nog niet aan de naaldenprikken gewend en reageert door zich op te spannen. De huid voelt meteen een stuk steviger aan. Door de minuscule prikjes wordt de huid trouwens wat rozig waardoor het lijkt dat de wangen een gezonde blos vertonen. De prikjes zijn trouwens helemaal niet pijnlijk. De naaldjes zijn zo klein dat ze nauwelijks zichtbaar zijn; zelfs mensen met een fobie voor naalden kunnen Dermaroller zonder problemen gebruiken.

De ochtend nadien voelt de huid van het gezicht gevoelig aan. Het aanbrengen van een dagcrème prikt een klein beetje wat betekent dat de huid nog niet helemaal hersteld is. Onaangenaam kunt u dit echter niet noemen. De prikkeling is de volgende dag trouwens al verdwenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Fijn is het niet, het zijn immers honderden kleine naaldjes die voor een lange tijd over je gezicht gerold worden, maar net zoals met alles; je wend er van zelf aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar is geen antwoord op te geven.

Wat de een pijnlijk vind is voor de ander helemaal niks.

Als Truus zegt dat het pijn doet
dan kan Miep wel zeggen dat het helemaal geen pijn doet.

Pijn is erg persoonlijk.
Iemands pijngrens is niet algemeen.