soak off gel of maniQ gel voor je nagels, welke is beter?

mijn nagels breken heel snel af en hier heb ik een grote hekel aan. ik werk in een winkel en daarom vind ik nette nagels een must...

nu kreeg ik viavia te horen dat ik soak off gel of maniQ gel moest gebruiken, dit is niet zo schadelijk voor de nagel dan bv gewone gelnagels of acryl.

wie weet of dit waar is, of heeft een andere tip, want ondertussen word ik hier KEI gek van. zelfs nagelverharder (kruidvat, etos, trekpleister) 2 dagen op en 1 dag af (en dit 3 weken volhouden) komen niet tot resultaat.

bijten heb ik afgeleerd, dus daar ligt het niet meer aan. mijn nagels zijn gewoon ontzettend zacht en door het afbreken, moet ik iedere dag nagels lakken als ik een mooie hand wil hebben.

alvast bedankt voor jullie hulp!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Ik zou het bij een pedicure in de buurt vragen en als je nagels scheuren kun je de nagellak van de hema gebruiken (in het potje ziet die er een beetje licht groenig uit) ik begrijp het als je denkt nee niet weer een nagellak maar ik had zelf eentje van het kruitvat en die werkte inderdaad niet echt goed maar mijn vriendin had die van de hema
en wij vinden allebei dat die wel goed werkt! Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn nagels worden wel mooi hard van Herome nagelverharder en de hand- en nailcreme van Vaseline.
Houdt je nagels de eerste 2 weken kort en daarna zie je dat ze mooi groeien.

Ook een goede vijl kopen, liefst een kristallen of een kartonne. En maar één kant opvijlen maakt dat je nagels minder snel splijten.
Als je klusjes doet als afwassen of soppen draag dan huishoudhandschoenen.

Verder heeft de hema een wittige nagellak met groene thee, die maakt je nagels mooi bleek, en blijft goed zitten.