Waar koop ik die mijn vriendin en ik ketting?

Bij het programma mijn vriendin en ik krijgen ze een ketting. Waar kan ik die ketting kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien kan je er een plaatje bij doen, misschien ken ik de ketting wel, maar weet welke je bedoelt.
paulus811
10 jaar geleden
Is dit een rebus waarin we zelf de woorden in de juiste volgorde moeten zetten?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je die met dat medaillon?
Antoni
10 jaar geleden
Paulus811, jij en ik zouden waarschijnlijk hebben geschreven: "Waar koop ik die mijn-vriendin-en-ik-ketting?".

Antwoorden (1)

De ketting met medaillon heet MY iMenso en is bij veel verkooppunten te koop.

Je zal op de site je postcode of adres moeten invullen om te zien waar een winkel bij jou in de buurt zit die ze verkoopt.

http://www.myimenso.com/nl/dealers-myimenso