Misschien bij de Footlocker in de Diezerstraat? er zijn trouwens wel meer schoenenwinkels in de Diezerstraat waar je het kan proberen. Er is sinds kort ook een sneakershop in de Diezerstraat gevesgtigd. Ik kan even niet meer op die naam komen..
Sneakershop misschien? haha. Hij zit i.i.g. halverwege de Diezerstraat en is gespecialiseerd in sneakers. Ik denk dat je daar de meeste kans hebt.