Als ik bij bol.com bestel en er staat levering binnen 10 werkdagen en volgende dag morgen in huis wanneer heb ik m'n pakketje dan?

Ik heb bij bol.com iets besteld gisteren en er stond levering: 5 tot 10 werkdagen en vandaag staat er vandaag besteld morgen in huis wanneer heb ik m'n pakketje dan vandaag morgen of van 5 tot10 werkdagen? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op het moment dat jij iets besteld en er staat bij 'levering binnen 5-10 dagen' betekent dat dat het product niet in voorraad is.

Als je een dag later ziet dat het morgen in huis is is het intussen geleverd. De kans is dus groot dat je het de dag DAARNA in huis hebt omdat je gisterenavond een mailtje gekregen zou hebben dat het verzonden is. Wacht dus op het mailtje want dan weet je zeker dat het verstuurd is (of het de dag erna aankomt ligt aan post.nl).