Welke winkels verkopen goedkope dromen vangers?

En met goedkoop bedoel ik max 5 euro liefst1/2/3 euro..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
1.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een droom kan je niet vangen; dus het aantal winkels dat dromenvangers verkoopt, kan niet anders dan nul zijn.
Ritsuka
10 jaar geleden
Je kunt er ook zelf 1 maken: http://www.123lesidee.nl/files/Een_dromenvanger_maken.pdf

Antwoorden (5)

Kijk eens bij Big Bazar en / of Action. Daar heb ik ze wel eens zien liggen. Ik weet alleen niet of deze winkels bij je in de buurt te vinden zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij bij Xenos heb ik ze gezien. Ik weet alleen niet ze het ook echt doen. Meestal is goedkoop: duurkoop. Achteraf blijkt vaak dat een koopje niet is wat je ervan verwacht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In wereldwinkels kun je deze kopen. In allerlei maten en prijsklassen, begint bij 2,95.
Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Primark, lekker goedkoop :) qua kleding enzo
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op het internet zijn er veel te vinden (let alleen op verzendkosten). Kijk eens in de link(s).

Niet vergeten (laatste link):
Dromenvanger zuiveren voor gebruik;
Er komen soms verhalen voorbij dat sinds iemand een dromenvanger ophing,
de dromen of angsten alleen maar erger werden. Dit kan...dit komt doordat ALLES energie bevat.
Als een dromenvanger b.v is gemaakt door iemand met veel angst of onrust,
of in die omgeving daar mensen werken in een gespannen sfeer kúnnen die energieën
in een dromenvanger komen te zitten.
Advies: Reinig een dromenvanger EERST met witte salie rook, vervolgens je deze ophangt.