ik ben 12 half marokaans en ik zoek een neiwue kapsel ik heb zwartt haar? wee tiemand een paar kapsels ofso

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Lekker kort gemillimeterd (legerstijl)
Of lang tot op je schouders (kak) (geen matje)
Kijk anders eens goed om je heen op straat, in tijdschriften, op internet wat je leuk vindt. En overleg dan met de kapper of het kan met jouw haar en of het leuk zou staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Izzan zijkant achterkant opscheren bovenkant laten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is wel erg mooi zoals die afbeelding maar je moet veel tijd aan je haar besteden om die krullen te maken.
maar het is maar wat je wil.

Toegevoegd na 2 minuten:
als je de afbeelding niet kan zien moet je erop klikken dan zie hem als het goed is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een kapsel uit een tijdschrift of boekje is moeilijk te bepalen of het bij de vorm van je gezicht staat. Styletoday heeft een make-overtool. Het werkt als volgt: Upload een foto van jezelf met daarop duidelijk je gezicht. Vervolgens kan je via deze tool elk soort kapsel uitproberen, van zwart tot blond en van bob tot wat langer.
Ik hoop dat het je helpt bij het vinden van je perfecte kapsel!