Bestaat lippenscrub? Of moet je je blijven behelpen met je tandenborstel?

Ik heb velletjes op m'n lippen, en wil die graag weg hebben. Nou hebben ze het in tijdschriften bij 'tips voor mooie lippen' over je tandenborstel om die velletjes mee weg te halen, maar ik heb het idee dat ik m'n lippen daar alleen maar verder mee kapot maak.
Dus vroeg ik me af of er ook zoiets bestaat als lippenscrub? (Aangezien er ook bodyscrub en gezichtsscrub bestaat.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind met een tandenborstel helemaal niet hard. Heb je het met een droge of natte geprobeerd? Een droge is heel hard, een natte is veel fijner. Zachtjes wrijven met een natte tandenborstel werkt bij mij heel goed. En dan daarna lekker insmeren met lippenbalsem omdat ze een beetje droog worden van het water.
Maar als je lippen een beetje kapot zijn, is het misschien wel te hard.

Antwoorden (4)

gewoon afblijven

kijk maar in de link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een link toevoegt, neem dan even de moeite om het te lezen. In jouw link wordt aangeraden om met een oude tandenborstel aan de slag te gaan!
Je spreekt jezelf dus tegen, en om je woorden kracht bij te zetten voeg je een tegenstrijdige link toe.
Min van mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er staat toch ook dat je het met een handdoek kunt doen
en ze vroeg of er iets was als lipscrub en dat is er niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het over je antwoord: 'Gewoon afblijven'.
En vervolgens voeg je een link toe, waarin geadviseerd wordt om op alle mogelijke manier je lippen te lijf te gaan: Van een ruwe handdoek tot een ouwe tandenborstel!
Gesnopen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werk, je geeft niet aan of / dat lippenscrub bestaat.
Om die reden geef je een min aan een ander.
Is dat niet wonderlijk? -1
De beste methode (die schoonheidsspecialisten soms ook gebruiken!) is de volgende:
Koop een rolletje gaasverband. Rol een stukje om je vinger en vet je lippen goed in met vaseline.
Nu rustig en niet hard met je verband-vinger over je lippen vegen.
Na afloop weer goed insmeren met vaseline.
Succes verzekerd.

ps: Een tandenborstel is veel te hard! Niet meer doen hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je geeft niet aan of lipscrub bestaat -1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach jee, op je pik getrapt.
Ik vind het prima, werk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is wel een goed antwoord op: moet je je blijven behelpen met de tandenborstel.
Dus van mij een +
Ja er bestaat lippenscrub!

Maar je kunt het ook goedkoper en natuurlijker doen.

Maak een papje van honing met suiker. De suiker mag niet smelten!
Doe een beetje op je vinger en wrijf dit over je lippen met draaiende bewegingen. De suiker scrubt en de honing verzorgt je lippen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog een goeie tip is koffieprut met olijfolie... De koffieprut is zacht voor je lippen en de olijfolie zorgt dat het vet blijft... Doe dit snachts en vet je lippen daarna in met een dikke laag lippenbalsem! ( wel eerst de prut afspoelen ) vooral niet de vellen eraf trekken, dit maakt het alleen maar erger, je maakt dan een begin voor een nieuw velletje! Ben schoonheidsspecialist, en dit geef ik meestal als advies... Succes, en by the way, dit is ook een heerlijke scrub voor je lichaam! Goed afspoelen, ook de douche, en daarna lekkere body lotion... Heerlijk en niet duur!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lippenscrubs bestaan, maar dit is gewoon goedkoper :)