Ik zoek voor een schoolopdracht mensen met 4 lagen kleding aan, wat bedoeld mijn docent daarmee?

ik wil graag 5 afbeeldingen op a4 formaat van mensen met 4 lagen kleding aan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Amadea
12 jaar geleden
Welk schoolvak betreft het? Maatschappijleer, of volkskunde, mode? Raadsels mogen op GV niet...!
Cryofiel
12 jaar geleden
Wat jouw docent ermee bedoelt? Gewoon, mensen die vier lagen kleding aanhebben, toch? Heb ik ook als ik straks het water opga.

Het beste antwoord

Dan moet je goed zoeken op modesites,wehkamp, celebs.
4 lagen kleding betekend gewoon dat iemand 4 kledingstukken over elkaar aan heeft.
Hemdje, shirt, giletje en jadje bv.
Goed zoejen en vind verschillende variaties! Succes!