Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Litteken bedekende Zomer kleding? zie uitleg

Ik heb hele grote littekens op mijn bovenrug , en die zou ik graag willen bedeken in de zomer . Ik kijk overal voor jurkjes met de bovenrug bedekt maar daar zijn weinig opties voor, behalve hele nette jurkjes. Weet iemand waar ik leuke jurkjes , maat 42/44 , voor jonge mensen ( 19) kan bestellen ? Want ik sjoemel hier al bijna 2 jaar mee maar nog steeds niks geschikts gevonden helaas. ps ik heb de littekens aan beide kanten en aan beide kanten van mijn buik.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
522

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat ik vaak doe, is dunne hesjes met korte mouwen er overheen, zodat je de littekens om me rug niet meer ziet. Want ik kan ook nooit leuke jurkjes vinden die me rug bedekken...

Maar de laatste jaren doe ik wel steeds vaker gewoon zonder hesje...Die littekens horen nou eenmaal bij mij en als iemand er problemen mee heeft, is zijn probleem :P
Ik weet hoe moeilijk het is, maar als je doorbijt en het doet, zal je zien dat jij er meer moeite mee hebt dan de meeste andere mensen! Die vinden het vaak helemaal niet erg, of valt ze niet eens op... (ik heb wel lang haar dat er meestal voor deel over heen valt, dat moet ik er wel eerlijk bij zeggen...;-))

Succes!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zelf vind ik dat bij Otto in de gids zo ben ik. Hele leuke jurkjes te bestellen zijn. zie www.Otto.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je ook mouwloze en korte mouw bolero's dragen over leuke jurkjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding